zaterdag 22 juni 2013

VUILNISZAKKEN

Kom net bij de supermarkt vandaan. Ik had onder meer vuilniszakken nodig, die laat ik Zoogle altijd pakken. Hij vindt het moeilijk, (de verpakking is glad), maar hij doet het altijd netjes. Zo ook vandaag. De rol gleed wel een paar keer uit z'n bek. Geen probleem, de aanhouder wint. Zoogle was bezig met poging nr. 3, toen iemand erbij kwam staan en telkens maar weer zei: "Wat ben jij een deugniet, wil jij vrouwtje niet helpen." Zoogle keek verstoord op, alsof hij zeggen wilde: "ff dimmen, mevrouw, ik doe m'n best maar u haalt me uit m'n concentratie." 

Ik legde de mevrouw uit, dat haar gepraat ervoor zorgde dat het alleen maar langer duurde voordat ik m'n vuilniszakken kreeg. Daarop antwoordde zij: "Uw hond is gewoon niet goed getraind'. Ze draaide zich om en vervolgde haar weg. Grrrrrr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten