woensdag 26 juni 2013

BIJ DE BANK

Was vanmorgen bij de bank. Wilde voor mijn vakantie Deense kronen bestellen. Ik werd opgewacht door een soort gastvrouw. Ik vertelde waarvoor ik kwam. Ze vertelde me dat ze iemand zou sturen die mij kon helpen.

Daarna maakte ze een "gaat u hier maar even zitten" beweging naar een naast mij staande stoel. Ik zag aan haar, dat ze deze zo ingeburgerde zin eigenlijk ook wilde zegen, maar ze hielt zich in en verdween.

Op zo'n moment heb ik altijd een beetje medelijden met diegene. En denk dan, zo erg is het niet hoor!

Toen kwam degene (Mevr z) die me zou helpen met de vreemde valuta. Loopt ehhh...........rijdt u maar even mee. 

In de middagpauze hoor ik haar zeggen. Moet je horen x ik heb toch een flater geslagen. Mevr y kwam vanmorgen in ons filiaal (ze zit in een rolstoel) en ik zei zomaar "loopt u maar even mee."

Nou Mevr. z: Ik vindt dat geen probleem hoor, dus eet lekker je boterhammetje op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten