woensdag 26 juni 2013

WIJ WILLEN EEN DAGJE WEG

Ga zondag op uitnodiging van de schnauzerclub Ned. naar Voorthuizen, bij Barneveld.

Vandaag dus even de trein en Valys geregeld.

IMPRESSIE
R:Ik wil graag naar Voorthuizen. Waar kan ik dan met een rolstoel uitstappen?
NS Waar ligt Voorthuizen?
R: Bij Barneveld.
NS: Daar kunt u niet uitstappen.
R: Waar wel dan?
NS: In Amersfoort of nee, misschien gaat het toch in Barneveld, daar rijdt Connexxion, zij hebben lage treinen. Misschien lukt het. Hier is hun nummer, dan kunt u het even na vragen.

C: Hallo met Connexxion
R. Hallo met R.H. Ik zou graag willen weten of ik met een rolstoel zonder brug kan uitstappen op de lijn Ede-W Barneveld-C
C: Ja, hoor als u maar in en uitcheckt.
R. Ja dat weet ik, maar kan ik met een rolstoel zonder hulp de trein in en uit?
C: Oooo, bedoelde u dat? Even navragen..................................Ja hoor dat kan. Fijne avond.

V: Hallo met Valys
R: Hallo met R.H. Wil graag een rit boeken van Station B-C naar Voorthuizen, Adres enz, enz
V U kunt niet uitstappen op B-C, Daar is geen assistentieverlening, dus kan ik de rit niet boeken.
R: Heb het nagevraagd bij Connexxion. De deur van de trein en het perron zijn op gelijke hoogte, dus ik heb geen hulp nodig.
V: Het systeem blokkeert, dus ik kan uw rit niet boeken.
R: Kan de assistentieverlening niet uitgeschakeld worden?
V: O ja, da's een idee. Het is gelukt mevrouw. Nog een terugrit?
R: Nee die boek ik pas later.
V: Nou den wens ik u een goede reis. 
R. etc.

He, hè, ik ga zondag naar Voorthuizen.
Even uitrusten hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten