zaterdag 29 juni 2013

MENNEN

Vanmorgen weer lekker gemend. Niet alleen ik verheug me er altijd op, maar ook Zoogle. Hij kan het gewoon ruiken. Als de taxichauffeur opbelt dat hij eraan komt, staat Zoogle al bij de voordeur. (Er belt heel vaak een taxichauffeur op, dat hij eraan komt) en dan vliegt Zoogle niet naar de deur, maar een keer in de maand op zaterdag en elke maandagavond (rijden onder het zadel), dan is Zoogle gek van vreugde.
 

Zo dus ook vandaag. Als de wiedeweerga, loopt hij op de lift van de bus en springt erin. Als we voor het mennen, bijna in Groenlo zijn is Zoogle bijna niet meer te houden. Vreugdepiepjes klinken en o, wat is het dan moeilijk om goed te luisteren.

Eenmaal uit de bus, dan moet er eerst geplast worden, daarna tongzoenen met zijn grote goede vriend Ozee, een Welsh Pony en dan, snel op de kar, even op de stoel van de hoofdmenner zitten. Want daar kun je alles zo goed zien.

Pas als we allemaal op de kar vastgesnoerd zijn, moet Zoogle plaatsmaken voor Izi (de hoofdmenner) Geen probleem voor Zoogle. Hij springt gewoon over de rugleuning van de stoel op de bank achter de stoel. Hij maakt het zich gemakkelijk en GENIET!!! Zo nu en dan kijkt hij naar mij en soms geeft hij mij ook nog een liefdevol likje, alsof hij zeggen wil GENIET jij ook zo!!! Nou Zoogle, ik GENIET ook zo!!!! Van het weer, van de natuur, van Ozee, van het klikken van de hoeven op het asfalt, van de mensen op de kar en van JOU!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten