dinsdag 2 juli 2013

ZO'N MAN WIL TOCH IEDEREEN

Volgens mij zijn er maar weinig mannen, die van winkelen houden, ik ken er in ieder geval niet een.

Behalve dan, die man van mij. Hoeveel winkels ik ook in ga, hij gaat altijd mee. Of ik nou 10 kledingstukken aanpas of niet een, het maakt hem allemaal niets uit. Ook zeurt hij er nooit over, dat ik te veel geld uitgeef. Zijn motto is: "Als jij maar goed voor me zorgt en we het samen goed hebben, kunnen we de hele wereld aan". Geld is dan van ondergeschikt belang.

Hij mag zich dan wel een vervelen, maar hij zal nooit uit ergernis buiten de winkel een sigaretje opsteken.

En als ik na het winkelen, nog twee vriendinnen tegenkom, met wie ik besluit nog een terrasje te pikken, Ook dan voegt hij zich en gunt mij dat pleziertje. Zelfs al vindt HIJ die vriendinnen absoluut niet interessant.

Voorwaarde is wel, dat, als we thuis komen, ik hem zijn lievelingsdrankje serveer. Nou dat doe ik graag hoor, want ook wat zijn lievelingsdrankje betreft is hij niet veeleisend. Een bak water is genoeg, hè Zoogle? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten